Gandrīz viss JavaScript var būt Objekts: virknes (strings), funkcijas (functions), masīvi (arrays) , datumi (dates)....
Objekti ir tikai dati, kas satur vertības (property) un metodes (methods).
Vertības un metodes
propertiesir vērtības, kas saistītas ar objektu.
methods, ir darbības,kuras objekti var veikt, zemāk ir piemērs, viss paliks skaidrāks!.
Reāls objekts.automobilis:
Objekts | Parametri (properties)
| Metodes darbības
|
 |
car.name = Fiat car.model =500 car.weight = 850kg car.color = white
|
car.start () car.drive () car.brake ()
|
Minētajam objektam ir īpašībasnosaukums - name, modelis - model, svars - weight un krāsa - color, kā jau nojaušiet īpašības var daudz vairākas, jums ir iespēja definēt tik daudz īpašības cik ir nepieciešams!
Visiem auto ir parametri, kuri bija tikko definēti, bet protams ka to īpašību vērtības atšķirsies.
Minētajam objektam irmetodestādas , ka start() - iedarbināt dzinēju, drive() - braukt un brake() - apstāties.
Visiem auto ir šitas metodes, bet to realizācija atšķiras, piemēram auto ar automātisko ātrumkārbu vai manuālo.
JavaScript objekti :
JavaScript, objekti ir dati (mainīgie), ar parametriem un metodēm.
Jūs varat deklarēt jaunu objektu JavaScript virkni (string), tāda objekta definēšana ir parādīta piemērā zemāk:
var txt = new String("Hello World");
String objektam JS ir iebūvēts īpašības un metodes:
Objekts | Īpašība (property)
| Metode |
"Hello World" |
txt.length |
txt.indexOf ("World") |
String objekts iepriekš minētajā piemērā ir ar length īpašību vienādu ar = 11, un indexOf ("World") metode atgriezīs vērtību = 6.
 |
Objektorientētās valodās, īpašības un metodes bieži sauc parobject members, vai objekta locekļi (objekta saturs). .
|
JavaScript objekta veidošana
Gandrīz viss JavaScript var būt Objekts: virknes (strings), funkcijas (functions), masīvi (arrays) , datumi (dates)....
Jūs varat veidot arī savus objektus!!!
Šis piemērs rada objektu "person", un piemēro tam četrus parametrus:
Piemērs
person=new Object(); person.firstname="John"; person.lastname="Doe"; person.age=50; person.eyecolor="blue";
Pamēģini pats »
JS eksistē vairāki paņēmieni, ka izveidot objektus, Jūs varējāt redzēt, rakstā par datu tipiem tur ir objekts tika deklarēts savādāk, es iesaku apskatīt visus variantus, un atbilstošā situācijā veidot objektus atbilstoši!!!
Piekļūšana objekta īpašībām
Lai piekļūt objekta īpašībai sintakse ir sekojoša:
Šis piemērs izmanto String (virknes) objekta īpāšību length :
var message="Hello World!"; var x=message.length;
X vērtība, pēc tam, kad izpildes kodu iepriekš, būs:
Piekļūšana objekta metodēm
Jūs varat izsaukt metodi ar šādu sintaksi:
Šis piemērs izmanto String objekta toUpperCase () metodi , lai pārvērstu tekstu uz lielajiem burtiem:
var message="Hello world!"; var x=message.toUpperCase();
X vērtība, pēc tam, kad izpildes kodu iepriekš, būs:
Vai Jūs zināt?
 |
Objektorientētās valodās ir izplatīts , izmantot camel-case nosaukumiem. Jūs bieži redzēsiet nosaukumus, piemēram, someMethod (), nevis some_method (). |
|